O Alcalde ameaza coa expulsión ós veciños asistentes ó pleno

Na prensa de hoxe, baixo o titular "La bronca política se instala en Gondomar", recóllese un resumo do pleno municipal que tivo lugar onte onde, de novo, os veciños amosaron o seu malestar co novo goberno presidido por Martín Urgal. Recollo aquí as primeiras liñas da noticia:

Los abucheos y gritos son una constante en los plenos de Gondomar desde la moción de censura. La de ayer, pese a que daba comienzo a las 13.30 horas, no fue excepción. Más de un centenar de vecinos acudieron al auditorio Lois Tobío con las pancartas ya famosas de "moción=corrupción". Los manifestantes hicieron pasillo a los miembros del tripartito a su llegada y salida del recinto sin que se produjese ningún incidente. En plena sesión el audímetro se disparó cuando volvieron a nombrar a los ediles expulsados como miembros del PSOE en la corporación.
El regidor local, Martín Urgal, tuvo que llamar al orden al púbico congregado en varias ocasiones y recordó que no estaban autorizados para intervenir. A los gritos de "corruptos o "ilegales" el alcalde amenazó con "identificar a los que están insultando y pedirles que abandonen la sala". Finalmente, no fue preciso.

En efecto, o alcalde ameazou ós veciños con identificalos ante a policía e coa expulsión da sala do auditorio onde se estaba a celebrar a sesión plenaria. E é que non lles convén que a xente fale. Non obstante, cando a oposición lle requeriu que aclarase quen era o portavoz do goberno, que parece ser Alfonso de Lis Fiúza, Urgal manifestou que el era partidario de que falase todo o mundo (sobre todo se son os seus compañeiros de goberno -v.gr. Manuel Nuñez Sestelo- os que fan uso da palabra). Pois ben, resultan contradictorias estas palabras do Alcalde coas que lle dedicou ó público; aínda máis, o señor Alcalde parece que non quere escoitar o que lle ten que dicir o pobo.

0 comentários:

Enviar um comentário